LUBICIE TEN BLOG?

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

85434654 Metamorfoza Alice 0 0Przed: Całkiem fajnie się te kolorki ze sobą grają,
cienie trochę krzywo pomalowane ale każdemu się
w końcu zdarza, nawet mi icon wink Metamorfoza Alice 0 0 .

Po: Oko pomalowałam dokładnie różowym cieniem z Luxe
ale tylko do połowy ponieważ planowałam jeszcze dokończyć
resztę niebieską kredką.
Znalazłam również u ciebie taką różową szminkę i nałożyłam Ci.
Te usta są po prostu świetne bo jak się je pomaluje to64166036 Metamorfoza Alice 0 0
kolory wychodzą takie miękkie i pastelowe.Przed: Całkiem fajnie wykombinowałaś z ubiorem icon wink Metamorfoza Alice 0 0
tak trzymaj ! icon wink Metamorfoza Alice 0 0
Po:  Jak widać, masz na sobie bluzkę z MissSixty,
różowe rurki i czarne buty na obcasie
z odkrytymi palcami.
Nałożyłam ci jakieś bransoletki dla ozdoby i jesteś dżaga icon wink Metamorfoza Alice 0 0

Podoba Wam się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz